Kompetencer og erfaring, der kan bidrage til at informere og støtte virksomhedens strategiske beslutningsproces, især inden for områder som digital marketing herunder international eksport, teams og organisationsledelse samt strategisk tilpasning til markedet.
Startede karrieren som projektleder/sælger indenfor digital marketing. Senere fik jeg en specialistrolle, der er en helt anden verden og arbejdsmåde. Tilsammen har det givet en forståelse for, hvad der fungerer operationelt og hvad det kræver for at lykkes både i produktion, salg og projektledelse. Efterfølgende blev jeg teamleder og byggede et team fra 0 til 5 m/k med tilhørende skalerbare processer. Min nuværende rolle som CPO med ansvar for 30 kollegaer har givet kompetencer i at opbygge en serviceline/produkt og gå i markedet. Derudover har der også været behov for at tilpasse organisationen til markedssituationen, både opskalering og nedskalering i forskellige forretningsområder. Til sidst er jeg en del af ledelse, hvorfor jeg også er med til at definere strategien og hvordan den implementeres.
Kasper håber på at kunne indtræde i 4-5 bestyrelser inden for de næste to år.