Jeg kan bidrage med min store passion for og erfaring med kommunikation – både eksternt og internt. Jeg har altid været interesseret i kommunikation og mennesker, og gennem branding har jeg har fundet en bro mellem mine to interesseområder.
Som følge af min nysgerrige natur, holder jeg mig altid opdateret på mit felt, hvorfor jeg også kan bidrage med nye indsigter indenfor særligt forbrugeradfærd og digital udvikling.
Jeg er uddannet cand.merc.kom. fra Copenhagen Business School, hvor jeg etablerede min forståelse for erhvervsøkonomi og virksomhedskommunikation. Sidenhen har jeg suppleret med praktisk erfaring fra bureaubranchen, hvor kimen til mit strategiske mindset blev lagt. I mere end 5 år arbejdede jeg på bureau, hvor jeg bl.a. rådgav større og mindre virksomheder om strategisk branding og eksekverede på en bred vifte af marketingtiltag og kampagner.
Det seneste år har jeg udvidet min forretningsforståelse yderligere som en del af ledelsen hos abonnementsforretningen, Vuffeli. Hos Vuffeli har jeg haft ansvaret for kundeoplevelsen og etableret en længere række fastholdelsestiltag, hvorigennem jeg har opbygget et fællesskab af engagerede medlemmer. Jeg har nu også overtaget rollen som Head of Brand, hvor jeg dagligt arbejder på at udbrede kendskabet til Vuffeli og samtidig fastholde vores medlemmer.
Josephine håber på at kunne indtræde i 1-2 bestyrelser inden for de næste to år.